piątek, 26 stycznia 2018

Moje pierwsze bransoletki

Witajcie.
Chciałabym zaprosić Was do mojego małego świata mojej małej pasji tworzenia bransoletek z kamieni naturalnych. Ulegając modzie na te bransoletki postanowiłam mieć możliwość własnego doboru kamieni i zawieszek, stworzyć sobie to co mi się podoba i nosić własnoręcznie zrobioną bransoletkę a jednocześnie nie odbiegającą od standardów mody. Decyzja była szybka i spontaniczna, złożone pierwsze zamówienie i powstały one, moje pierwsze bransoletki.
Będę przedstawiać Wam kolejno co udało mi się stworzyć. Jeśli tylko coś Wam się spodoba proszę o kontakt, nie ukrywam że robię również bransoletki na sprzedaż.

Zaczynamy więc od mojego pierwszego dzieła, które powstało w styczniu 2016r.





Oprócz bransoletek z kamieni naturalnych również pojawiają się bransoletki z koralików TOHO.



A oto moje dzieci:) Każda bransoletka ma przypisany numerek w razie potrzeby stworzenia jej na nowo, ponieważ wszystkie zostały sprzedane a część noszę sama.

1. #1 Bransoletka agat szary 10 mm i zawieszka piesek "I love My dog"


2. #2 Bransoletka jadeit jasnoróżowy (transparentny) 10 mm i zawieszka rączka "Hand Made"


3. #3 Bransoletka piasek pustyni 10 mm i zawieszka Dalmatyńczyk


4. #4 Bransoletka jadeit sino niebieski 10 mm i zawieszka rozgwiazda


5. #5 Bransoletka Noc Kairu 10 mm i zawieszka kwiat


6. #6 Bransoletka jadeit morski 10 mm i zawieszka zajączek


7. #7 Bransoletka z koralików TOHO


A oto pierwsze moje bransoletki razem.


Będę starała się w miarę możliwości wstawiać na bieżąco moje dzieła, jednak na początku kolejno pokażę Wam co udało mi się do tej pory stworzyć. Na kolejne zdjęcia zapraszam serdecznie w następnych postach.
Pierwszych zakupów dokonałam w dwóch sklepach internetowych:
1. Pasart.pl
https://www.pasart.pl/
2. Markur.pl
https://markur.pl/

Do następnego

Lily😉😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz